Content-Type: text/html; charset=UTF-8
=C2=A0
Geachte=C2=A0Thomas=C2=A0=C2=A0Kocot,
=C2=A0
Fijn dat u via o=
nze website een afspraak hebt gemaakt voor uw bezoek aan ons kantoor.
=
=C2=A0
Uw afspraak
Telefoonnr:
0611482534=C2=A0Reden:=C2=A0
Bedrijf inschrijven of overnemen=C2=A0
Datum:=C2=A0
donderdag 05 oktober 2017=C2=A0=
Tijd:=C2=A0
15:40=C2=A0=C2=A0 uur
Kan=
toor:=C2=A0
Den Haag=C2=A0
=C2=
=A0
LET OP! Nieuw a=
dres:
Koninginnegracht=C2=A013
2514 AA Den Haag
Er is beperkt=
e parkeergelegenheid (betaald) bij het kantoor aan de Koninginnegracht.=
Vanaf 26 maar=
t 2017 voert de gemeente Den Haag onderhoud uit aan de route Raamweg-Koning=
skade-Zuid-Hollandlaan. Hierdoor is er verkeershinder nabij het pand van de=
KvK in Den Haag. Indien u met de auto reist kunt u hier last van ondervind=
en.=C2=A0
=C2=A0=
=C2=A0
=C2=A0=C2=A0
U kunt d=
eze afspraak nog wijzigen of annuleren
=C2=A0
=
Bereid uzelf goed voor
=C2=B7=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=
=A0 Begint u een eenmanszaak, vof, cv of maatsc=
hap? Vul
dan zo volledig mogelijk uw gegevens in via het formulier
op de website.
=C2=B7=
=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0 Informatie en veel gestelde vragen over het
inschrijven vindt u op www.kvk.=
nl/inschrijven.
=
=
=C2=B7=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0 Neem een geldig legitimatiebewijs mee.
=
=C2=B7=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0 =
Indien van toepassing, neem dan een exemplaar van het
huurcontract, cv-, vof-, maatschaps- of franchisecontract mee. Deze moeten =
door
twee partijen=C2=A0getekend zijn.
=C2=B7=C2=A0=
=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0 Wat =
komt er allemaal kijken bij het starten of
overnemen van een onderneming? Op www.kvk.nl/st=
art
vindt u informatie en inspiratie om de start van uw bedrijf tot een succes =
te
maken.
Naast uw
KvK-nummer ook een btw-nummer aanvragen
=
=C2=B7=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0 Direct na uw inschrijving ontvangt u uw KvK-nummer.=
=C2=B7=
=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0=C2=A0 =
Wij bieden u tevens de gratis service om tij=
dens
het bezoek een btw-nummer aan te vragen.
De kosten en=
wijze
van betaling
Voor de i=
nschrijving van uw nieuwe
onderneming of organisatie betaalt u een eenmalige inschrijfvergoeding van =
=E2=82=AC
50,-. Het formele bewijs van uw inschrijving (het uittreksel) kunt u direct=
meenemen en kost =E2=82=AC 15,-. Deze kosten voldoet u op ons kantoor maar =
dat kan
uitsluitend per pinbetaling.=C2=A0
=
=C2=A0=C2=A0
ijd aanwezig
aanwezig te zijn. Als u meer dan 10 minuten te laat bent, kan onze medewerk=
er u niet=C2=A0helpen vanwege de andere afspraken. Wij vragen u dan om een =
nieuwe afspraak te maken via=C2=A0onze website.
=C2=
=A0
Kamer van Koophandel
d bericht. U kunt hierop niet reageren.
=
=C2=A0
————87498-1507063332576-2–