BENT U OPZOEK NAAR DE BESTE PRIJS?
VRAAG NU EEN OFFERTE AAN »

BEL ONS NU:
+31 611482534

Beste,

Ik heb uw mail ontvangen, maar ik begrijp niet waarom duurt het zou lang om de facturen te ontvangen.

Wanneer kan ik het factuur verwachten.

Groet,
Thomas

Verstuurd vanaf mijn iPad

Op 15 okt. 2015 om 11:43 heeft “info@marktplaats.nl” het volgende geschreven:

> Beste meneer of mevrouw Thomas,
>
> Bedankt voor uw e-mail waarin u aangeeft dat u graag oude betalingsoverzichten nodig heeft voor uw boekhouding, Ik kan me voorstellen dat u graag uw boekhouding op orde wilt brengen. Ik help u hier dan ook graag mee.
>
> Ik zie dat u uw gegevens heeft ingevuld en heb daarom uw gegevens direct doorgestuurd naar de financiële afdeling. Ik vraag me alleen of af of uw straatnaam hetzelfde is als uw huisnummer. Wanneer dit niet het geval is dan vraag ik u vriendelijk om dit aan te passen in uw profiel en mij de straatnaam door te geven.
>
> Mocht dit wel kloppen dan ontvangt u uw betalingsoverzichten halverwege de maand november op het e-mailadres info@plecom.nl
>
> Heeft u nog vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:30 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur op telefoonnummer 088 008 26 26 (lokaal tarief).
>
> Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u succes met adverteren op onze website.
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Patricia
>
> Medewerker Klantenservice
> Het team van Marktplaats Zakelijk
>
> —–Oorspronkelijk Bericht——–
>
> Ontvangstdatum: 14-10-2015
> Gestelde vraag:
>
> “Geachte heer mevr,
>
> Ik heb een vraagje, ik wil graag mijn alle facturen ontvangen van advertentie van Opel combo.
>
> Ik heb volgende factuur nodig:
>
> 5-01- 2015 €25
> 10-02-2015 €25
> 10-03-2015 €25
> 09-4-2015 €25
> 06-05-2015 €25
>
>
>
>
> Alvast bedankt
>
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Thomas”
>
>
>
> ——Email geschiedenis———-
>
> ——————————
> Van: automatisch@marktplaats.nl
> Verzonden: 14-10-2015 22:15
> Aan: info@plecom.nl
> Cc:
> Onderwerp: De helpdesk van Marktplaats heeft uw email ontvangen.
> Geachte mevrouw/meneer Tom,
>
> Hartelijk dank voor uw vraag of opmerking. Deze is goed ontvangen door onze helpdesk.
>
> Wij doen ons uiterste best om u binnen 2 dagen van antwoord te voorzien.
>
>
> Via onze Help en Info pagina kunt u snel het antwoord vinden op de meest gestelde vragen: http://help.marktplaats.nl/
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Het team van Marktplaats.nl
>
> —–
> ——————————
> Van: info@plecom.nl
> Verzonden:
> Aan: info@marktplaats.nl
> Cc:
> Onderwerp: Marktplaats Case # 01866331
> ref:_00D30oiTn._50014rlkx9:ref