BENT U OPZOEK NAAR DE BESTE PRIJS?
VRAAG NU EEN OFFERTE AAN »

BEL ONS NU:
+31 611482534

Verstuurd vanaf mijn iPad

Begin doorgestuurd bericht:

Van: “Renske (PhoneGigant.nl Klantenservice)” <kl=
antenservice@phonegigant.nl>
Datum: 26 augustus 2015 10:31:=
54 CEST
Aan: Tomasz Kocot <in=
fo@plecom.nl>
Onderwerp: [PhoneGigant.nl] Retourproces
Antwoord aan: “PhoneGigant.nl Klantenservice” <klantenservice@phonegigant.nl>

=20

##- Typ uw reactie boven deze regel -##

Uw aanvraag (7802) is in behandeling genomen. Als u nog vragen of opm=
erkingen heeft, reageer dan op dit e-mailbericht.

R=
enske
(PhoneGigant.nl)

=

26 a=
ug. 10:31

Beste Tomasz,

We hebben uw aanvraag over het retourneren binnen gek=
regen. Hieronder staat een uitgebreide uitleg voor het retourneren.

– Verkeerd bestelde producten: Onbeschadigde of verkeerd bestelde producten kunnen geretourneerd worde=
n binnen 14 dagen na aankoop. Ze dienen indien mogelijk in originele verpakk=
ing teruggestuurd te worden. Op maat gemaakte producten kunnen (uiteraard) n=
iet geretourneerd worden.
Als u zelf een verkeerd product besteld heeft=
, of u heeft het product toch niet meer nodig dan mag u dit uiteraard retour=
neren. In dit geval zullen we het product ruilen of we crediteren het aankoo=
pbedrag, dit is afhankelijk van wat u aangeeft op het retourformulier. Bij z=
elf verkeerd bestelde producten zijn de verzendkosten voor het retourneren v=
oor eigen rekening.

– V=
erkeerd geleverde of ondeugdelijke producten:
Verkeerd geleverde of on=
deugdelijke producten kunnen uiteraard ook geretourneerd worden binnen 14 da=
gen na aankoop. Ook deze producten dienen indien mogelijk in originele verpa=
kking teruggestuurd te worden. Op maat gemaakte producten kunnen (uiteraard)=
niet geretourneerd worden.
Als er door ons een verkeerd of ondeugdelij=
k product is geleverd dan zijn de verzendkosten voor het retourneren voor on=
s. In andere gevallen zullen de retourkosten voor uw eigen rekening zijn. Bi=
jvoorbeeld als u zelf een verkeerd product besteld heeft.

U mag de producten beoordelen/gebruik zoa=
ls in een winkel ook mogelijk is. Mocht er meer met de producten gedaan zijn=
dan het beoordelen daarvan (om te kijken of u het wilt houden) en hierdoor s=
chade zijn ontstaan, bent uzelf verantwoordelijk voor de waardevermindering v=
an de producten.

– Reto=
urformulier:
Via onderstaande link download u het retourformulier. Wij=
verzoeken u deze te gebruiken en zo volledig mogelijk in te vullen. Op deze=
manier kunnen wij uw retourzending zo snel mogelijk verwerken. Dit retourfo=
rmulier sluit u bij in uw retourzending en stuurt u binnen 14 dagen retour n=
aar onderstaand postadres.
http://www.p=
honegigant.nl/media/wysiwyg/herroeping_formulier_phonegigant.pdf

– Crediteren:
Als de prod=
ucten bij ons binnen zijn, maken wij het bedrag binnen 14 dagen na ontbindin=
g van de overeenkomst over naar uw rekening.
Als u de totale bestelling=
terugstuurt ontvangt u het volledige bedrag terug. (Lees hierboven of u in a=
anmerking komt om ook de verzendkosten voor het retourneren terug te krijgen=
)

– Ruilen:
Als d=
e producten bij ons binnen zijn, dan sturen we als uw retour in behandeling i=
s genomen het nieuwe product dezelfde dag nog op (mits op voorraad).
D=
e snelste manier om het product te ruilen is om zelf alvast een nieuw produc=
t te bestellen. Als u dit op werkdagen voor 17:00 uur doet wordt de bestelli=
ng dezelfde dag nog verzonden (mits op voorraad). Wanneer de retour bij ons b=
innenkomt zullen we in de meeste gevallen het geld daarvan crediteren.

=

Graag het retourformulier ui=
tgeprint en zo volledig mogelijk ingevuld bij de retourzending bijvoegen. Op=
deze manier kunnen we uw retourzending zo snel mogelijk verwerken.

Met vriendelijke groet, Renske
PhoneGigant.nl

=

Dit e-mailbericht is een service van =
PhoneGigant.nl. Mogelijk gemaakt door Zendesk

Message-Id:FR7QJBWC_55dd797a3d651_2c393ff5a82c=
d32c122653_sprut

=